wtorek, 23 marca 2021

Darling Charming

 Darling Charming

Lalka o której chcę Wam dzisiaj troszkę opowiedzieć nosi nazwę Darling Charming. Przyznam się, że nie miałem żadnej wiedzy o Ever After High kupując tę lalkę, rzuciła mi się w oczy jako jedna z wielu innych w komisie dziecięcym i w miarę pewną decyzją dałem jej nowe życie. W domu bardziej się jej przyjrzałem i zobaczyłem w niej dzielną wojowniczkę. Przeszukałem katalog Mattela z 2014 roku i w końcu natrafiłem na serię lalek Ever After High i już wiedziałem, że jestem na właściwym tropie. Okazało się, że w moje ręce wpadła Darling Charming ze smoczych igrzysk, niestety w moim łupie brakuje tiary, tarczy i miniaturowej książeczki, ale i bez tych przedmiotów jestem bardzo zadowolony z zakupu. 

Charakterystyka lalki:

Producent: Mattel

Seria: Ever After High

Rok wydania: listopad 2015

Wysokość lalki: około 26 cm

Kolor włosów: Platynowy blond

Znaki charakterystyczne: Pieprzyk pod okiem

Zdjęcia










I w ten oto sposób prezentuje nam się Darling Charming. Według mnie niezwykle atrakcyjnie i jako ciekawostkę dotyczącą ostatniego zdjęcia chciałbym dodać, że osoba na fotografii przedstawia mnie młodszego o około dekadę. 

Parząc na Panią Darling jestem chwilami naprawdę zachwycony jej strojem. Zbroja, naramiennik i długie, sięgające niemalże za kolana buty potrafią oderwać od realności i przenieść nas do epoki średniowiecza z nutką magii. Pieprzyk pod okiem także dodaje uroku i pięknie zdobi okrąglutką buzię. Co ciekawe, pieprzyk widoczny na lalce jest czymś absolutnie nowym dla tej postaci, ponieważ w serialu Ever After High Darling Charming nie ma pieprzyka pod okiem. 

Zastanawiająca jest dla mnie jedna kwestia, a mianowicie jej faktyczna data wydania. Lalka na karku ma wygrawerowaną wyraźną datę 2014 i w ten sposób udało mi się znaleźć tę serię w katalogu Mattela co wskazywałoby na to, że została wypuszczona w tym właśnie roku, a na wszelakich stronach jest informacja o 2015 roku. Jeśli ktoś z Was wie coś więcej ode mnie, to prosiłbym o wyjaśnienie w komentarzu bądź wiadomości prywatnej. 

Zachęcam Was do pisania komentarzy, uwag, opinii odnośnie mojej pracy i podrzucania ewentualnych pomysłów które mógłbym zrealizować w przyszłości. Dziękuję za wsparcie w postaci wyświetleń bloga, komentarzy i serduszek na instagramie, te aktywności z Waszej strony bardzo mnie nastrajają do dalszego działania. 

Haken Doll Collector

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Haken, a które lalki cenisz sobie najbardziej?

  Haken, a które lalki cenisz sobie najbardziej? Cześć! Zauważyłem, że wielu kolekcjonerów i kolekcjonerek ma swój ulubiony typ lalek. Osobi...