niedziela, 11 kwietnia 2021

Modna przyjaciółka 2017

Modna przyjaciółka 2017

W tym wpisie postaram się Wam przybliżyć piękność z serii Fashionistek. Zacznę od historii tej konkretnej lalki, czyli skąd ją mam. Moje pierwsze spotkanie z tą panią miało miejsce w komisie dziecięcym "Skrzacik" mieszczącym się przy ul. Długie Ogrody 11 w Gdańsku. Piękne, długie, subtelnie kręcone włosy, koszula, dżinsowa mini i śliczne, różowe buciki, które wywarły na mnie największe wrażenie. Zauroczony całością postanowiłem dać jej nowy dom. Od momentu zakupu minęło kilka tygodni, a z każdym następnym podoba mi się coraz bardziej. Ostatnio zabrałem Bridget, bo tak też ją nazwałem, na spacer połączony z sesją zdjęciową i byłem zachwycony jej wdziękiem. 

Charakterystyka lalki

Producent: Producentem tej lalki jest Mattel

Seria: Fashionistas 

Rok wydania: 2017 

Odlew głowy: 2001 Mbili

Wysokość lalki: około 30 cm 

Kolor włosów: czarny 

Ubiór: Fabrycznie lalka ubrana jest w pomarańczową sukienkę mini mającą namalowane różne rodzaje lodów i różowe buciki za kostkę. Swoją lalkę nabyłem w dżinsowej mini, koszuli i różowych bucikach.

Kilka fotek








Słowem podsumowania

Lalka jest naprawdę cudowna i onieśmiela mnie swoją urodą. Pojawiła się u mnie myśl, żeby spróbować jej dopasować dodające uroku kolczyki. Będę musiał sprawdzić okoliczne sklepy i internet, bo w mojej kolekcji jest spory deficyt kolczyków i nie mam za bardzo w czym wybierać. Pomyślałem też, że warto by było znaleźć pupila dla Bridget, ostatnio trafiłem na przeuroczego psiaka i nie mogłem zrobić nic innego jak adoptować go dla jednej ze swoich podopiecznych, ale najwierniejszy pozostanie tylko jednej lalce, a nią w zamyśle nie była Bridget. Finalnie ta Barbie zrobiła na mnie ogromne, pozytywne wrażenie i pełen podziwu będę starał się najlepiej jak umiem oddać jej wdzięk i charyzmę na fotografiach. Bo taka właśnie jest Bridget, piękna, radosna, pewna siebie, pełna charyzmy i chęci do życia. 

Haken Doll Collector

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Haken, a które lalki cenisz sobie najbardziej?

  Haken, a które lalki cenisz sobie najbardziej? Cześć! Zauważyłem, że wielu kolekcjonerów i kolekcjonerek ma swój ulubiony typ lalek. Osobi...